منطقه شما:

سوالات متداول

چطور میتونم سفارشم رو پرداخت کنم؟

با توجه به بالا بودن حجم سفارشات، بعضا مجبور می شویم سفارشات شما را با پیک هایی ارسال کنیم که جزو پرسنل خودمان نیستند و به همین دلیل امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد و تنها به صورت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت موجود در سایت پانو امکان پرداخت صورت حساب شما می باشد.

اگر از سفارشم راضی نبودم چی؟

بلافاصله با شماره 09174152557 تماس بگیرید و مسئله رو با ما درمیان بذارید، حتما ما مسئله رو پیگیری می کنیم که دیگه تکرار نشه و برای مرجوع کردن سفارش و برگرداندن پول با شما هماهنگ میکنیم.

چطور میتونم از بهداشتی بودن سفارشاتم مطمئن باشم؟

مسئولان خرید پانو در نانوایی هایی که با آنها قرارداد داریم، در محل مجزا و مخصوص به خود مستثر هستند و و روی توری های مختص پانو سفارشات را با رعایت کامل نکات بهداشتی به گونه ای که هیچ راه ورودی در طی مسیر وجود نداشته باشد به پیک می دهند و پیک سفارشات را به دست مشتری می رساند.

چه کسی سفارش من را تهیه میکند؟

ما تویر پانو برای مناطق مختلف، مسئولان خرید مختلفی داریم که محل استقرار آنها در نانوایی هایی است که از آنها نان تازه می گیریم و مسئولیت آنها این است که انواع نانها را از نانوایی تحویل گرفته و بسته بندی کنند و همراه با بقیه محصولات به پیک داده و پیک به دست مشتری برساند.

چقدر طول میکشه سفارش بدستم برسه؟

بعد از انتخاب محصولات، در قسمت سبد خرید، شما می توانید بازه زمانی مدنظرتون رو انتخاب کنید و در همان بازه زمانی سفارشتون رو درب منزل تحویل بگیرید.

از چه نانوایی برای ما خرید می کنید؟

پانو با بهترین نانوایی های هر منطقه قرارداد داره و وابسته به این که برای چه منطقه ای سفارش ثبت می کنید به منظور تازگی هرچه بیشتر نان از نزدیک ترین نانوایی به شما برایتان ارسال خواهیم کرد.

چطور با مهرآفرین ها حساب کتاب میکنید؟

مهرآفرین های پانو به صورت لحظه ای میتونن از طریق پنل مخصوص به خودشان موجودی و میزان فروششون در پانو رو ببینن، که به صورت هفتگی میزان فروش محصولاتشون به حساب آنها واریز می شود.

چطور میتونم محصولاتم را در پانو بفروشم؟

ابتدا با شماره09172226548 تماس بگیرید و محصولاتتون رو به ما معرفی کنید، بعد ما با شما هماهنگ می کنیم که محصول رو برای تست بهمون برسونید، بعد از ارزیابی و تایید محصول فرآیند عکاسی و اضافه شدن محصولتون به سایت انجام میشه و اولین سفارش رو بهتون میدیم ومحصول شما رو انبار میکنیم و شما میتونید از این طریق محصولاتتون رو در پانو بفروشید و یک از مهرآفرین های پانو بشید.

چطور میتونم به پانو سفارش بدم؟

خیلی راحت از طریق سایتمون می تونید سفارش ثبت کنید و یا اپلیکیشن اندروید و ایفون پانو رو از سایت ما دانلود کنید و از اون طریق بهمون سفارش بدین.

پانو چی می فروشد؟

هرچیزی که جایگاهی در سفره ی غذای شما داشته باشد، میتواند جزو محصولات پانو قرار بگیرد.

اما، نکته مهم انتخاب تامین کننده ی محصولات است که معیار ا برای انتخاب، کیفیت و تازگی آنها می باشد

پانو چیست؟

شاید قبل از این که بخواهیم بگوییم پانو چه چیزی است، بهتر باشد بگوییم پانو چه چیزی نیست!

پانو صرفا یک بازار اجتماعی اینترنتی نیست...

پانو یک تولیدی محصولات با کیفیت نیست..

پانو فقط یک واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده نیست...

پانو بستری است برای کشف استعدادهای آشپزی افراد و استفاده کردن از این استعدادها برای تامین تازه ترین و با کیفیت ترین مواد غذایی برای مشتری هایش، که در این بسترکنترل کیفیت، انبارداری و ارسال محصولات نیز انجام می گیرد.

0